page_banner

Amparate novi prudutti in l'attellu senza polvera.

U dipartimentu di cummercializazione si n'andò à l'attellu di sacchetti di cooler soft & waterproof per a furmazione.A persona incaricata di l'attellu spiegherà i novi prudutti à u persunale pertinente di u dipartimentu di cummercializazione, in modu chì i cummercializatori ponu capisce megliu i prudutti, per chì i cummercializatori ponu megliu presentà i punti culminanti di i prudutti à i clienti, è furnisce più. risposte dettagliate à e dumande di i clienti nantu à i prudutti.

fdsag

I culleghi di u dipartimentu di cummercializazione anu visitatu ancu per l'imitazione, u lavatu di u lettu, etc., è parechji muffa di diverse dimensioni.Producemu stampi cunnessi per sacchetti d'acqua, sacchetti di ghiaccio è sacchetti impermeabili da noi stessi, chì ponu risparmià costi, accurtà u tempu di produzzione è cuntrullà a qualità.

csafdsad

L'attellu hè accadutu à fà un saccu sottile è ligeru impermeable, è a persona incaricata di l'attellu hà spiegatu ancu u prucessu di produzzione di i prudutti cunnessi è e macchine currispondenti.

Questa furmazione hà datu à i culleghi in u dipartimentu di marketing assai novi cunniscenze prufessiunale.

afsg


Tempu di Postu: Nov-03-2021