page_banner

Formazione di cunniscenze di produzzione di sicurezza di i quadri SBS Management

U cuntenutu di a furmazione di cunniscenza di produzzione di sicurezza hè u sistema legale di basa di u nostru paese per a sicurità di a produzzione.a pulitica di produzzione di sicurità di u mo paese: a sicurezza prima, a prevenzione prima, è u principiu di a gestione cumpleta.Ci sò 280 liggi è regulamenti nantu à a sicurità di a produzzione è a prutezzione di u travagliu chì aghju formulatu annantu à l'ultimi 50 anni.

903 (1)

Sicurezza pruduzzione cunniscenza furmazione cuntinutu basi di gestione di sicurità.

1.Termini di sicurità.

Include: Pruduzzione sicura;sicurità intrinseca;gestione di sicurità;accidenti;u periculu oculatu di accidenti;cumpurtamenti insicuri;violazione di cumandamentu;operazione in violazione di i regulamenti;i quattru principii di ùn lascià andà;trè violazioni;educazione di sicurità à trè livelli;quattru ùn fate micca male;trè intelligenza è quattru riunioni;sicurità di u travagliu;periculu;sustanzi chimichi periculosi;fonti di risicu maiò.

2. Culori di sicurità è segni di sicurità

U nostru paese stipula u significatu di rossu, blu, giallu è verde.Rossu : pruibisce, piantà ;blu: instructions, rigulamenti chì deve esse seguita;giallu : avvirtimentu, attenzione;verde : passaghju prontu sicuru.

903 (2)

3. Sicurezza pruduzzione cunniscenze furmazione cuntenutu-sicurezza è prevenzione di u focu

capisce i periculi di u focu, capisce e misure di prevenzione di u focu, capisce i metudi di lotta di u focu, capisce i metudi di scappata di u focu, signalà l'allarmi di u focu, aduprà extinguishers, ponu spegne i primi incendi, è urganizà l'evacuazione.

A propaganda di u focu serà realizatu.

(1) Classificazione di incendi.Include i fochi di classe AD1.Fuochi di classe AD
(2) I trè elementi di u focu, Material combustion deve scuntrà trè cundizioni è U tipu di surgente ignition.
(3) Misure per prevene u focu

Prima di u focu, e misure per prevene l'ignizione di a fonte di u focu in anticipu sò i più fundamentali di prevenzione di u focu.Sta misura hè di gestisce in modu efficace è adattatu e sustanzi periculosi per u focu è a fonte di ignizione cù energia di ignizione.Ùn ponu micca causà cundizioni di focu.

903 (3)

4. u cuntenutu di a cunniscenza di pruduzzioni di sicurità furmazione-sicurezza è a prova di splusioni

(1).U cuncettu di limite di splusione:

Gas combustibile, vapore di liquidu combustibile o una mistura di polvera è aria combustibile, micca splusivi in ​​ogni rapportu di mistura, ma un intervallu di cuncentrazione fissu, diversi combustibili anu diverse intervalli di cuncentrazione fissi, di solitu gas combustible, vapore liquidu combustibile, u percentualità di volume di polvara combustibile in l 'aria hè spressu, a cuncintrazioni più bassu chì pò pruduce una splusioni hè chjamatu u limitu di splusioni inferjuri, è a cuncintrazioni più altu hè u limitu di splusioni supiriuri.

(2) Pressione di esplosione

A prissioni generata quandu una mistura di liquidu-vapore inflammable o polvera è aria combustible, o splusivi ignites è splode in un cuntinuu chjusu, hè chjamatu a prissioni di splusione, è u valore massimu di a pressione di splusione hè chjamatu a pressione di splusione massima.

903 (4)

5. Sicurezza pruduzzione cunniscenze furmazione cuntenutu-cunniscenza basi di sicurità

(1) U travagliu in altitudine
(2) U puntu di sbarcu più bassu
(3) I cinturini di sicurezza, i prudutti di prutezzione per i travagliadori chì travaglianu in altitudine per prevene i feriti di caduta è i morti sò cumposti da cinture, penne di corda è accessori metallichi, chjamati cullettivamente cinture di sicurezza.
(4) L'usu è l'ispezione di e cinture di sicurezza.U cinturione di sicurezza deve esse appiccicatu altu è bassu, è fate cura di prevene swinging è collision.
(5) Regolamenti di sicurità per operazioni à alta altitudine

Un bigliettu di sicurità per l'operazioni à alta altitudine deve esse acquistatu, l'armatura deve esse fissata, è i requisiti di sicurezza deve esse soddisfatti, i caschi di sicurezza è i cinturini di sicurezza deve esse purtati, è qualchissia deve esse rispunsevuli di a surviglianza.

Quandu si arrampica in sopra, ùn tira micca l'uggetti unfixed, è ùn lanciate micca i detriti da un locu altu à a terra à vuluntà.


Tempu di pubblicazione: 03-09-2021